فالوور رایگان

روش های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان

فالوور رایگان

روش های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان

راه های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان
فالوور رایگان برای اینستاگرام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مقاله ای در رابطه با نحوه پیدایش و بررسی فیسبوک

فیسبوق یکشبکهٔ اجتماعی ،آنلاین است  در ۲۰۰۴ میلادی بوسیله مارک زاکربرگ و دوستانش  دانشگاه هاروارد آمریکا ساخته شد اوایل نام‌نویسی در این سایت مخصوص دانشجویان دانشگاه هاروارد  بود، اماپس از گذشت زمان درِ آن برای دانشگاه‌های شهر بوستون، آیوی لیگ و دانشگاه استنفورد نیز گشوده‌شد. پس از افزوده‌شدن دانشگاه‌های مختلف و دبیرستان‌ها به لیست مجاز عضویت در فیس‌بوق، عضویت در آن به صورت تدریجی در دسترس تمامی افراد بالای ۱۳ سال در سراسر دنیا قرار گرفت.

سایت فیسبوق به ۴۰ زبان دنیا قابل دسترس است و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از آمریکا هستند.

در سال2005 شرکت اکسل پارتنرز ۱۲٬۷ میلیون دلار و جیم بریر ۱ میلیون دلار در این وب‌سایت سرمایه‌گذاری کردند. در ماه ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی فیس‌بوک عنوان پراستفاده‌ترین سرویس شبکهٔ اجتماعی را از آن خود کردو مجلهٔ انترتینمنت ویکلی نیز آن را در صدر لیست بهترین‌های دهه قرار داد.

فیس‌بوک در ۸ ماه می سال ۲۰۱۲ میلادی شروع به فروش سهام خود در نزدک کرد و به یک شرکت عمومی تبدیل شد.این وب‌سایت با درآمد ۵٬۱ بیلیون دلاری در سال ۲۰۱۲ وارد لیست فرچون ۵۰۰ شد و در سال ۲۰۱۳ در ردهٔ ۴۲۶ام قرار گرفت

فیسبوک در فوریه ۲۰۱۴ شرکت پیامک‌رسانی واتس اپ را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خریداری کرد. این بزرگترین سرمایه‌گذاری فیس‌بوک تا همین تاریخ محسوب می‌شود. برای خرید این شرکت ۴ میلیارد دلار نقد و معادل ۱۲ میلیارد دلار از حق مالکیت خود را پرداخت خواهد کرد و ۳ میلیارد دلار سهام هم بعداً به مالکان و حدود پنجاه کارمند واتس‌آپ تعلق خواهد گرفت. مارک زوکربرگ در بیانیه‌ای واتس‌اپ را سرویسی «فوق‌العاده با ارزش» توصیف کرد و گفت فکر خرید واتس‌اپ یازده روز پیش از ذهنش گذشته است. او پیش‌بینی کرد کاربران واتس‌اپ از میلیارد نفر خواهد گذشت. پیش از این بزرگترین خرید فیس‌بوک خرید اینستاگرام به قیمت یک میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ بود.

فیسبوک در  (بهمن ۱۳۹۳) امکان جدیدی را ایجاد کرد که به کاربر اجازه می‌دهد فردی را به عنوان وارث حساب کاربری (legacy contact) خود برگزیند. این قابلیت ابتدا در ایالات متحده در دسترس بوده و سپس در سایر کشورها نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. فیسبوک پیش از این به منظور حفظ حریم شخصی و امنیت خانواده و دوستان، پروفایل شخصی افراد فوت شده را مسدود می کرد. افرادی که به عنوان وارث انتخاب می شوند دسترسی محدودی به حساب کاربری افراد فوت شده دارند. می تواند یک پست ارسال کند، عکس پروفایل را تغییر دهد، به درخواست های دوستی پاسخ دهد و آرشیوی از عکسها و پست‌های کاربر را دانلود کند و این به این معنی است که آنها نمی‌توانند محتوای پیام های خصوصی کاربر را دانلود کنند، پست‌های نوشته شده ی کاربر یا دوستان فیسبوقی او را ویرایش کنند و یک عکس یا کل حساب کاربری را پاک کنند.

منبع :

ویکیپدیا

  • ۹۳/۱۲/۲۲
  • فالوور اینستاگرام

share فیسبوک

فیسبوک

لایک فیسبوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی