فالوور رایگان

روش های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان

فالوور رایگان

روش های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان

راه های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان
فالوور رایگان برای اینستاگرام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

روش چاپ عکس های اینستاگرام

فالوور بلاگ به نقل از سایت خرید فالوور اینستاگرام ، فالوورشاپ
اینستاگرام بهترین روش برای به شیر کردن تصاویرتان با مردم سراسر جهان است، اما با این حال نگاه کردن به عکس­های یادگاری­ در صفحه­ ی موبایل، حس زیبای در دست داشتن عکس­های تازه چاپ شده یا تماشای آن­ها بر دیوار خانه را به وجود نمی­ آورد! عکس‌های چاپ شده همچنین هدیه ی مناسبی برای اعضای خانواده و عزیزانتان برای مرور خاطراتتان هستند. پس آماده­ باشید تا ۵ روش برای چاپ آسان تصاویر اینستاگرام به ­وسیله ­ی آیفون خود بیاموزید!

پرینت عکس اینستاگرام
۱– پرینت استودیو(Print Studio)  

پرینت استودیو (Print Studio) برنامه ­ای رایگان است که به شما این امکان را می­دهد که تصاویر را از حساب کاربری اینستاگرام خود یا کمرا رول (Camera Roll) انتخاب کرده و دستور چاپ بدهید! استفاده از این برنامه بسیار آسان است و شیوه­های چاپ متنوعی هم دارد، مانند قاب گذاشتن برای عکس­ها، چاپ با قالب های بزرگ و پوستری، ترکیب چند عکس ، کارت پستال و..

برنامه print studio

قیمت چاپ ۲۴ عکس اول در اندازه­ ی ۱۰.۲*۱۰.۲ سانتی­متر، ۱۲ دلار است و بعد از آن  هر ۲۴ عکس دیگر ۱۰ دلار برای شما هزینه دارد. هم­چنین هزینه چاپ در اندازه ­ی کوچک ۶*۶ سانتی­متر، ۱۵ دلار برای ۴۸ عکس اول و بعد از آن برای چاپ هر ۲۴ عکس دیگر، ۶دلار است. یک پوستر ترکیبی از تصاویر مختلف با اندازه­ی ۷۶.۲*۵۰.۸ سانتی­متر ۲۵ دلار هزینه ­ی چاپ دارد.برنامه پرینت استودیو

پرینت استودیو هزینه ­ی ارسال یکسان به سراسر جهان دارد و البته هزینه­ ی ارسال سفارشات در ایالات متحده آمریکا تا سقف ۵۰ دلار رایگان است.

۲– پستال پیکس(PostalPix)

برنامه PostalPix

پستال پیکس مانند پرینت استودیو، به شما امکان چاپ تصاویر به طور مستقیم از حساب کاربری اینستاگرام و هر عکسی در آیفون شما را می­دهد! این برنامه اندازه­های مربعی متنوعی دارد که برای تصاویر اینستاگرام مناسب هستند.

PostalPix

با پستال پیکس لازم نیست حتما هزینه­ی یک دسته از عکس­هایتان را بپردازید بلکه می­توانید هر عکس را جداگانه با اندازه ۴*۴ اینچ و قیمت بسیار پایین یعنی ۰.۲۹ دلار چاپ کنید! یک عکس روی آلومینیوم با اندازه­ی ۸*۸ اینچ ۲۴.۹۹ دلار هزینه برای شما دارد.

۳– آرتیفکت آپرایزینگ(Artifact Uprising)




آرتیفکت آپرایزینگ(Artifact Uprising) در مقایسه با سایر برنامه­ ها بیشتر روی طراحی تمرکز کرده­است. اگر طرفدار برنامه­یVSCOCam هستید، حتما از طرح و قالب این برنامه­ی چاپ عکس خوشتان خواهد آمد!


محصولات آرتیفکت آپرایزینگ بسیار متنوع هستند، از چاپ عکس­ها به صورت کتاب تا کارت­های تبریک، که منحصر به فرد ترین گزینه را می­توان تقویم چوبی در نظر گرفت که ۱۲ عکس را به صورت تقویم روی یک قطعه چوب نمایش می­دهد.

قیمت محصولات نسبت به سایر برنامه­های معرفی شده کمی گران­تر است اما کیفیت خود گویای همه چیز است و عکس­های معمولی روی کاغذهایی با کیفیت بالا چاپ می­شوند.قیمت ها نیز از محدوده­ی ۱۷.۹۹ دلار برای یک کتاب ۴۰ صفحه­ای از عکس­هایتان تا ۲۹.۹۹ دلار برای تقویم تغییر می­کند. این برنامه رایگان است ولی هم اکنون تنها در اپ استور ایالات متحده ارائه می­شود.

۴– کانواس پاپ(Canvas Pop)


کانواس پاپ(Canvas Pop) یک برنامه ­ی موبایل نیست بلکه یک وبسایت برای چاپ تصاویر شما است

اما به نظر شما چه چیزی این وبسایت را منحصر به فرد می­کند؟! بله همانطور که می­شود از روی نام آن حدس زد، چاپ تصویر روی بوم نقاشی !

این وبسایت شما را به حساب اینستاگرم خود متصل می­کند، البته می­توانید تصاویر فیس­بوک یا فایل های کامپیوتر خود را نیز برای چاپ سفارش دهید!

اگر به دنبال یک دکوراسیون زیبا برای دیوارهای منزلتان هستید، این بوم های نقاشی که توسط هنرمندان طراحی شده­اند گزینه­ی مناسبی هستند. اندازه­ی بوم­ها از ۱۲*۱۲ تا ۳۸*۳۸ اینچ متغیر است.

چاپ روی بوم نقاشی ممکن است از چاپ معمولی عکس­ها گران­تر شود(از ۶۵ تا ۲۲۵ دلار) ولی از سایر روش­های چاپ برای دکوراسیون و تزیین منزل مناسب تر است.

۵– اینستکس پرینتر(The Instax Printer)


اینستکس پرینتر، محصولی بسیار جالب از فوجی فیلم، یک پرینتر قابل حمل و کوچک است! این دستگاه فشرده و کم­ حجم عکس­های آیفون شما را به ­وسیله ی ارتباط بی سیم در کمتر از یک دقیقه چاپ می­کند! با استفاده از این پرینتر می­توانید آیفون خود را به یک دوربین قدیمی تبدیل کنید، یعنی عکس بگیرید و در همان لحظه چاپ کنید!

برنامه ­ی اینستکس پرینتر برای آیفون در اپ استور به صورت رایگان موجود است. زمانی که عکس می­گیرید، به وسیله­ی برنامه برای پرینتر می­فرستید و خیلی زود عکس با کیفیت بالایی برایتان چاپ می­شود. با وجود این که اینستکس پرینتر به صورت مستقیم به اینستاگرام شما متصل نمی­شود ولی می­توانید هر تصویر اینستاگرام دلخواهتان را که در گوشی خود یا آی کلود ذخیره کرده­اید چاپ کنید.

پرینت عکس های اینستاگرام

این پرینتر بسیار جالب است ولی ارزان نیست. اگر به دنبال یک چاپگر با قیمت بیش از ۱۵۰ دلاروهزینه ­ی فیلم عکاسی جدا می­گردید این پرینتر گزینه ­ی فوق ­العاده ایست!

 

البته موارد نام برده تعدادی از گزینه های پیشنهادی برای تبدیل تصاویر آیفون شما به عکس­ های چاپ شده ­ی زیبا هستند.دیگر لازم نیست تنها به تماشای عکس­ها در صفحه ­ی گوشی بسنده کنیم، بلکه می­توانیم آن­ها را به کتاب عکس، پوسترهای بزرگ و تزییناتی برای دیوار تبدیل کنیم!
 منبع: فالوورشاپ

  • ۹۴/۰۸/۰۳
  • فالوور اینستاگرام

نظرات (۱)

  • Chelsea Wallis-Wright
  • What a good narrative I've recently read! I like such articles which worth
    reading them double. it is filled with practical facts about the discipline, just like that one https://bestgunsafeusa.com/homak-gun-safe/. Thanks a million for this writer for such an unbelievable piece!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی