فالوور رایگان

روش های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان

فالوور رایگان

روش های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان

راه های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان
فالوور رایگان برای اینستاگرام

طبقه بندی موضوعی

زیاد کردن فالوور های شما در اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام


برای افزایش تعداد فالوور های خود در اینستاگرام می توانید از مطالب سایت استفاده کنید یا اینکه برای خرید فالوور اینستاگرام از طریق سایت فالوور شاپ یا صفحه تماس با من یا در کامنت ها اعلام کنید تا با خرید بسته های افزایشی فالوور هایتان زیاد شود.

چرا فالوور اینستاگرام بخریم؟

در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام گذشته از تصاویر ، ویدئو ها و متون مورد استفاده در پست ها یکی از نکاتی که ارزش پیج های تجاری و حتی شخصی را تعیین میکند تعداد فالوورها می باشد. بطور طبیعی جمع آوری فالوور کاری طاقت فرسا و نیازمند زمان و تجربه و صبر و حوصله می باشد. اگر پیج تجارتی در اینستا دارید حتما باید تعداد فالوور هایتان را افزایش دهید.

فالوور فیک یا واقعی ایرانی؟

اگر برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام به فالوور شاپ مراجعه کنید ، متوجه خواهید شد که دونوع دسته بندی فالوور فیک خارجی و یا فعال ایرانی وجود دارد. و متوجه خواهید شد که نوع فیک قیمت خیلی کمتری نسیت به نوع فعال دارد .

فالوورهای فیک ربات های تحت سروری هستند که توسط شرکت ارائه دهنده خدمت طراحی و برنامه نویسی شده تاند و فقط تعداد فالوور ها را بالا میبرند. و باتوجه به قیمت پایین آن مزیت آن این است هم اعتبار پیج افزایش میابد و هم این که وقتی یک کاربر وارد پیج شما میشود و می بیند که تعداد دنبال کنندگان شما بالاست تمایل آن فرد به فالوو کردن بیشتر میشود.