فالوور رایگان

روش های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان

فالوور رایگان

روش های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان

راه های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام و فیسبوک بصورت رایگان
فالوور رایگان برای اینستاگرام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آموزش تصویری استفاده از سایت اد می فست

برای افزایش لایک های صفحات فیس بوک بصورت مجانی

 مهرداد مهاجر

افزایش فالوور اینستاگرام

پیش مراحل ( این دو مورد را حتما رعایت کنید

-2 داشتن اینترنت نامحدود )برای باز کردن لینک های فیس بوک(

در مرورگر مورد نظر. )در صورتی که این افزونه را ندارید برای فایرفاکس و HTTPS Everywhere -1 داشتن افزونه

کروم می توانید از اینجا دانلود کنید(

مرحله اول ( مراجعه به سایت

از اینجا : )برای مشاهده لینک اینجا کلیک کنید( می توانید تلاش AddMeFast برای مراجعه به سایت مربوطه یعنی

کنید. پس از باز شدن صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد :

مرحله دوم ( ساخت اکانت در سایت مربوطه

برای این کار ابتدا باید یک ایمیل غیر از ایمیلی که برای اکانت فیس بوک استفاده کرده اید لازم هست که در صورتی

برای این کار می توانید استفاده کنید )چون یاهو فعلا ایران را در این تاریخ از ساخت ایمیل Gmail.com که ندارید از

محروم کرده است!(

نوشده شده است کلیک کنید تا تصویر زیر را TRY FOR FREE NOW! پس از آن بر روی دکمه سبز که نوشته

مشاهده نمایید :

همانند تصویر اطلاعات لازم را تکمیل نمایید که در کادر اول ایمیل و در دو کادر بعدی پسورد برای اکانت و فیلد آخر

کلیک کنید. پس از چک کردن موارد نوشته زیر را Sing Up هم تصویر کناری را باید وارد کنید و سپس بر روی

مشاهده خواهید کرد :

Congratulations! Your registration completed successfully. To be able to login your account,

please check your email and confirm account.

حال به ایمیل خود رفته و ایمیل دریافت شده را باز کرده و بر روی لینک تایید ایمیل خود کلیک کنید تا اکانت شما ثبت

کامل گردد.

پس از کلیک سایت مربوطه باز خواهد شد که از بالا می توانید با ایمیل و رمز داده شده در این مرحله وارد شود. وارد

کلیک کنید. I agree در پایین صفحه Terms & conditions اکانت خود شوی و در پنجره

مرحله سوم ( کار کردن با سایت

پس از تایید شرایط صفحه زیر را مشاهده می کنید :

شما 05 امتیاز اولیه را دریافت کرده اید! این امتیاز باعث می شود صفحه شما لایک بگیرد! پس بیشتر مراقب آن باشید و

امتیازهایی که بدست می آورید را با قیمت مناسب خرج صفحه خود بکنید! این خرج کردن را در جلو توضیح خواهم داد.

کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود. همانند تصویر آن را پر کنید و Add Page / Site حال از بالا سمت چپ بر روی

برای فهمیدن آدرس صفحه می توانید به صفحه خود رفته و از بالا آدرس بر می توانید آدرس صفحه خود را مانند شکل

زیر بفهمید:

زده شده باشد! این تیک محدودیتی برای لایک Worldwide دقت کنید که در کادر اول لایک فیس بوک و در تیک

کننده های صفحه شما نمی گذارد ولی اگر شما ایران را انتخاب کنید تنها لایک کننده های ایرانی صفحه شما را لایک می

کنند ولی در این صورت لایک خیلی کمتری می گیرید! چون افراد ایرانی که از این سرویس استفاده می کنند فعلا بسایر

کم هست! ولی باز هم میل خودتان هست ما توصیه می کنیم تیک همه کشورها باشد.

هستند اولی برای گذاشتن محدودیت برای کل لایک های صفحه شما هست یعنی دوست دارید 25 Off دو دکمه ای که

کرده و 25 بگذارید! و دکمه بعدی هم محدودیت روزانه برای تعداد لایک می باشد. On لایک بخورد

این به این معنی هست که از امتیاز خود برای هر لایک چه مقدار حاضر به CPC ! حال وارد نکته مهم ماجرا می شویم

پرداخت هستید! یعنی ما الان 05 امتیاز فعلا داریم! اگر آن را 0 بگذاریم 25 لاک می گیریم! ولی چه کاری هست! به

کمترین مقدار یعنی 2 بگذاریم تا 05 لایک بگریم! نخیر! به این راحتی ها هم نیست! وقتی شما سی پی سی کمتری

انتخاب کنید لایک کننده های کمتری صفحه شما را می بینند و لایک می کنند و شاید ماه ها طول بکشد تا 05 عدد

لایک بخورد! دیگر فکر می کنم ماجرای کل را فهمیده باشید! در صورتی که متوجه نشدید یک بار هم متن بالا را بخوانید

و به ادامه آموزش توجه کنید.

را مشاهده می کنید که در شماره یک My Sites کلیک کنید. پس از کمی صفحه Save changes در ادامه بر روی

آن صفحه فیس بوک شما هست و پس از مدتی می بینید 05 امتیاز شما کم شده و لایک های صفحه شما بیشتر می

شود!

مرحله چهارم ( امتیازات!

حال اگر 05 امتیاز شما تمام شد چه اتقاقی می افتد؟ در اینجا دو راه کار وجود دارید! یکی به وقت و حوصله شما نیاز

دارد و دیگری به دلار و حساب بین المللی! مورد اول رو من هم مانند شما بهتر می دانم و آن را توضیح می دهم!

برای اینکه امتیاز رایگان بگیریم باید ما هم صفحات دیگران را لایک کنیم! برای این کار در صفحه که پیش رو دارید در

را انتخاب کنید. صفحه زیر برای شما باز می شود که در مورد Facebook Likes مورد اول یعنی Free Points زیر

آن زیر عکس توضیح خواهم داد.افزایش فالوور اینستاگرام

در وسط صفحه دکلمه لایک را فشار دهید تا صفحه ای باز شود و سپس آن را لایک کنید و پس از ثبت آن صفحه را

نوشته ای با عنوان افزوده شدن امتیاز برای شما لحاظ می شود! با همین کار می توانید FB ببنید! در همان بالای کلمه

FOLLOW امتیاز جمع کنید! حال می توانید از روش های لایک کردن نوشته یا عکس، اشتراک گذاری یک مورد و یا

کردن یک کاربر امتیاز برای خود جمع کنید! همچنین صفحه ثبت نام را به یاد می آورید؟ فیس بوک لایک اولین گزینه

بود؟ از آنجا شما هم می توانید برای عکس یا نوشته خود لایک جمع کنید و موارد مشابه!

امیدوارم آموزش ساده و کارآمدی را برای شما تقدیم کرده باشم.

نظرات (۱۰)

من دقیقأ همین کار هارو کردم،الانم ۸سکه واسم مونده ولی ....
مشکل اینه ک هرکیو فالوو میکنم بهم سکه نمیده
چیکار کنم لطفأ سریع تر جواب بدید خیلی ممنون
پاسخ:
سکه نیست، امتیاز هست
. برای رفع مشکل هم اگه امکان داره مرورگر رو عوض کرده و از اینترنت نامحدود بدون فیلتر استفاده کنید
نشد از روش های دیگه کسب امتیاز استفاده کنید
من دپتا ۳۰۰ امتیازی گرفتم تویrefraal هست ولی به امتیازام اضافه نشده
من هر وقت میخام درخاست بدم ارور 
  • URL already exists رو میاره
سلام من داخل این سایت ثبت نام کردم تا یه مدت ازش استفاده میکردم ولی بعد از چند روز بلاک شدم.خواهشا کمکم کنید
سلام من تو سایت ثبت نام کردم ولی هرچه صفحه لایک می کنم به امتیازم اضافه نمیشه.تازه صفحه هایی که لایک کرددمو و هم دوباره نشون میده.بوده 1 صفحه رو بیش از 10 بار نشون داده اشکال از چیه؟
مرسی از مطلب تون
BIG LIKE
سلام من ثبت نام کردم به ایمیلمم پیام داده ادمی فست ولی وقتی که okمیکنم که بخوام دوباره ایمیلو  رمز بزنم میگه اشتباهه لطفا راهنماییم کنیید
چرا تصویر امنیتی رو برای من باز نمیکنع لطفا سریع جواب بدید

من تو قسمت ثبت نام مشکل دارم جیمیل رو که میزنیم دوتا جا هست که میگه اولی پسورد رو بزن دومی رو تکرارش رو بزن مشکل من اینجاست که رمز رو درست میزنم هر دو رو  ولی میگه باهم مچ نیستن لطفا راهنمایی کنین ممنونم♡.

چط.ور کسب در امد کنیم از سایت؟؟؟؟؟

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی